Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej przygotowało aplikację, dzięki której szybciej i łatwiej znajdziesz pracę. Uzyskasz w niej bezpłatny dostęp do informacji na temat ofert pracy oraz wydarzeń (jak np. targi, giełdy pracy) publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz Ochotnicze Hufce Pracy.

Najważniejsze zalety aplikacji mobilnej:
- Wyskakujące powiadomienia – informacje o nowy ofertach, szkoleniach, targach, etc.,
- Miejsca, lokalizator GPS – wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu,
- Połączenia telefoniczne – natychmiastowe wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email,
- Kalendarz – zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń, etc.),
- Kontakty – zapisywanie danych kontaktowych,
- Mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania,
- Połączenia - bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wywołanie połączenia telefonicznego,
- Konta - proste przywołanie adresu email i wysłanie poczty elektronicznej,
- Subskrypcje – zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń,
- Publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników w portalach społecznościowych.
Aplikację można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play na urządzenia mobilne z systemem Android.