Aplikacja mobilna ePraca - narzędzie dla tych którzy szukają pracy!

Print Drukuj

 

Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej przygotowało aplikację, dzięki której szybciej i łatwiej znajdziesz pracę. Uzyskasz w niej bezpłatny dostęp do informacji na temat ofert pracy oraz wydarzeń (jak np. targi, giełdy pracy) publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz Ochotnicze Hufce Pracy.



Najważniejsze zalety aplikacji mobilnej:
  • Wyskakujące powiadomienia – informacje o nowy ofertach, szkoleniach, targach, etc.,
  • Miejsca, lokalizator GPS – wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu,
  • Połączenia telefoniczne – natychmiastowe wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email,
  • Kalendarz – zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń, etc.),
  • Kontakty – zapisywanie danych kontaktowych,
  • Mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania,
  • Połączenia - bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wywołanie połączenia telefonicznego,
  • Konta - proste przywołanie adresu email i wysłanie poczty elektronicznej,
  • Subskrypcje – zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń,
  • Publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników w portalach społecznościowych.

 

Aplikację można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play na urządzenia mobilne z systemem Android.