Szanowni Państwo,
W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i wprowadzeniem z dniem 20.03.2020r. stanu epidemii, w trosce o zdrowie osób korzystających z usług urzędu, Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
ZAWIESZA OBSŁUGĘ OSOBISTĄ KLIENTÓW PUP DO ODWOŁANIA. Obsługa odbywać się będzie tylko drogą telefoniczną, mailową lub za pomocą usług elektronicznych.
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy możliwa jest
wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu
praca.gov.pl. Wniosek o dokonanie rejestracji elektronicznej
musi być podpisany podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. Tylko w tym przypadku rejestracja elektroniczna będzie uważana za dokonaną. Jednocześnie informujemy, że osoby, które nie dysponują profilem zaufanym, a posiadają dostęp do bankowości elektronicznej mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym (szczegółowe informacje na stronie
https://pz.gov.pl).
W przypadku dokonania rejestracji elektronicznej bez podpisu, za datę rejestracji będzie uznany dzień przeprowadzenia rozmowy telefonicznej przez pracownika powiatowego urzędu pracy z osobą ubiegającą się o zarejestrowanie jako bezrobotny albo poszukujący pracy.
W przypadku braku możliwości rejestracji elektronicznej, można dokonać rejestracji pobierając gotowe druki dostępne w tut. PUP. Po ich wypełnieniu, podpisaniu i dołączeniu kopii wymaganych dokumentów potrzebnych do rejestracji, (m. in. świadectw pracy, dyplomów, świadectw szkolnych),
należy przesłać drogą pocztową na adres: 34-400 Nowy Targ ul. Szpitalna 14 lub dostarczyć do wyznaczonego punktu w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Targu w kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby, która je pozostawia. Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji można uzyskać pod numerem telefonu: 18 2665691wew. 237, 239 lub 241. Za datę rejestracji będzie uznana data wpływu podpisanych dokumentów do urzędu.