Zadania Wydziału Kontroli EFS

Do zakresu zadań Wydziału Kontroli EFS należy obsługa programów operacyjnych w szczególności poprzez:

1) przygotowywanie Rocznych Planów Kontroli;
2) sporządzanie analizy ryzyka projektów wybranych do realizacji;
3) kontrola projektów realizowanych przez beneficjentów – weryfikacja wykorzystania środków przez beneficjentów, w tym kontrola na miejscu;
4) sporządzanie informacji pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli;
5) sporządzanie i monitorowanie stanu wdrożenia zaleceń pokontrolnych;
6) informowanie Wydziału Monitorowania i Rozliczeń Projektów EFS na temat wykrytych nieprawidłowości podczas przeprowadzonych czynności kontrolnych;
7) współpraca z Instytucją Zarządzającą/podmiotem zewnętrznym działającym w imieniu Instytucji Zarządzającej w zakresie przeprowadzania/udziału w przeprowadzaniu kontroli krzyżowych;
8) obsługa systemów informatycznych wynikających z wdrażania programów operacyjnych.

Informacje o publikacji dokumentu